subota, 21. kolovoza 2010.

Idealan dan ...

Kakav dan, idealan za bilo kakav boravak u prirodi, pa i na biciklu ... ako treba.
Nigdje žive duše u Zagrebu da mi pravi društvo ... svi se još pacaju u moru ili su kod svojih izvan Zagreba ili ... tko zna već gdje.
Ali ništa za to, imam ja jednu dobru osobu pored sebe koja se ponudila da me odveze na Sljeme pa da ja malo guštam. Tako i bi ... spakirao ja opremu i bicikl u auto i put Sljemena.
Kod Doma Željezničara sam sjeo na bicikl i krenuo prema Puntijarci odakle sam po pl. stazi br 23 otišao do Hunjke. Kratki odmor, par fotki i nastavak puta po stazi br. 1 i kasnije odvajanje opet na br. 23.
Kada je staza u jednom trenutku presjekla biciklističku stazu br. 6 i ja nastavio po 23 shvatio sam da sam ovdje već bio ... ali prema gore, i to dva puta (Pogledaj postove 09. Listopad, 2009. i 02. Kolovoz, 2009.).
Tada sam mislio, tko se uopće ovdje može spustiti a da ima i malo mozga u glavi?
Sada mi je jasno da se ovdje može jako lijepo voziti i da nije baš takva frka (ili mi je danas mozak ostao kod kuće?!).
Uglavnom, do samog kraja tj. korita potoka može se voziti a kroz potok se bicikl mora nositi cca. 70 m gdje se nastavlja ostatak staze prema civilizaciji.
U Dubravi kod Knauflanda čeka me moja limuzina i osobni šofer koji me "ubijenog" voze doma.
Kakav dan ... idealan za bilo kakav boravak u prirodi .... ali ... NA BICIKLU !!!


















Nema komentara:

Objavi komentar